29.6.10

Foto nga plazhi i shpellave












2 comments:

Anonymous said...

Falenderoj Pilon per keto fotot nga plazhi i Lukoves . Une kete vere nuk do te mundem qe te vete ne fshat per shkak te problem,eve te pafund qe kemi me dokumenta.
Me pelqeu deti , rera por edhe rruga por deri atje te tjerat ishin ashtu sic ishim trembur te gjithe . Thua se po vete nje xhiro ne Kandahar ose ne Bgadat ( pas luftes ) Mbase e teperoj nje cike me krtahasimet po cte bej ne kete moment duke gjykuar nga fotot dhe me ato qe kam fol me njerez ne Lukove , vetem keshtu mund ta krahasoj. Mbase jam une gabim dhe do te uroja shume qe te une te jem ai qe i shikoj gjerat keshtu...

donspiro said...

E dua Lukoven e dua fshatin tim vendim ku kam lere dhe jam rritur.
Dhe shpellen do e doja ta shikoja ashtu sic qe te dilja ne maj te shen kollit e te shikoja ndonje batul te zbrisja ne rere dhe te shtrihesha ashtu pa zhazllon te haja buk me djath e domate e ndonje koqe ulli.
Sje i vetmi qe i shikon gjerat keshtu sic thua u beme dy dhe do pasojne dhe shume te tjere...Por kjo eshte shqiperia keta jemi ne kjo eshte situata dhe momentet ku jetojme...Fatkeqesisht duhet ta pranojme sepse e lejuam kete gje te behej keshtu..